wtorek, 7 stycznia 2014

K-pop

Wiem, że nie było mnie full czasu. Jednak brak weny i rutyna w codzienna nie ma w sobie nic ciekawego więc w zasadzie nie miałam o czym pisać. :(
Chciałam wam powiedzieć, że 9 listopada wyleciałam do Londynu, o którym nie poinformowałam przez niesamowitą ekscytację, a potem wyleciało mi z głowy i przyznam się szczerze, że strasznie zaniedbałam tego bloga. Za co bardzo przepraszam.
I dzisiaj nie wiem o czym mam konkretnym napisać więc pomyślałam, że może napisze o moim ulubionym koreańskim zespole.



Super Junior.





Jest to pierwszy koreański zespół, który podbił moje serce w tak krótkim czasie bo od kwietnia ubiegłego roku.
Moim pierwszym i dotychczasowym biasem jest Leeteuk, jest on najstarszy z całego zespołu, a także jego liderem

Pierwsza piosenka SuJu, którą usłyszałam to "Bonamana"


Członków zespołu nie da się opisać  łatwo, każdy na swój sposób jest śmieszny, uroczy a zarazem seksowny i dobrze wychowany. Zamiast się dużo nad nimi rozpisywać sami sprawdźcie i przekonajcie się jacy są naprawdę.











1 komentarz:

  1. Uwielbiam te gify. ^^ Hae z flagą Polski i mimika twarzy Hyuk'a... Co tu dożo pisać...? Chłopacy są fantastyczni i nic tego nie zmieni. (Chociaż przydałby się gif z Heenimem... Kolejna postać nie-do-podrobienia!)
    ~Be E.L.F. forever! ♥

    OdpowiedzUsuń