niedziela, 13 maja 2012

Osiemnastkowo...



Weekend nie jest niestety najlepszy...Wczoraj upalnie, a ja musiałam zrobić generalny porządek i spakować wszystkie moje rzeczy do samochodu mojej mamy. Niestety przeprowadzamy się. Przywykłam do małego domku gdzie wszystko miałam od ręką. Teraz będę miała całe piętro tylko dla siebie i siostry(która mam nadzieje, że niedługo się wyprowadzi. ^^').Z jednej strony to dobrze bo będę miała swobodę, ale jak mam pomyśleć, że muszę opuścić dom i miejsce w którym się wychowałam, w którym dorastałam to nie chce.!
I do tego będę mieć dalej na przystanek.! I do tego pod górkę.! ;(
Za to dzisiaj w moim psie włączył się agresor i nikomu nie pozwala brać się na ręce. Aż strach.
Niedawno były 18 urodziny mojej przyjaciółki. Zabawa była udana, no i jak zawsze robiłam dużo zdjęć byle czemu. ^^'






2 komentarze: