środa, 5 września 2012

Początek szkoły. :(

Koniec naszych upragnionych wakacji już dobiegł niestety końca. Zaczęła się za to nieszczęsna szkoła, za którą większość z nas nie specjalnie przepada. Ja nie jestem wyjątkiem i już po pierwszym dniu zajęć mam dość. Dwie matematyki z znienawidzoną przez większość szkoły nauczycielką, w tym wizyta u tablicy oraz zapowiedziana kartkówka na przyszły tydzień i referat z historii. Zazdroszczę tym co dopiero przyszli do pierwszych klas bo przez cały tydzień będą mieć tzw. lekcje zapoznawcze z nauczycielami.
Ja już niestety się do nich nie zaliczam ponieważ jestem już w drugiej klasie. A dokładnie w 2DK o profilu kucharz. Mimo, że lubię gotować to wątpię czy dalej po szkole pójdę w kierunku gastronomicznym.
A jakie są wasze wrażenia po powrocie do szkoły.?
A teraz coś dla miłośników słodyczy.
Z racji, że kocham piec dla rodziny pomyślałam, że fajnie by było wstawiać wyczyn mojej pracy i przepis na bloga. Oczywiście to nie będą "obcykane" przepisy tylko coś zupełnie coś innego. Znalazłam ostatnio stare przepisy mojej babci i stwierdziłam, czemu by ich nie wykorzystać, może trochę poeksperymentować i połączyć z innymi przepisami robiąc kilka przepisów na ciasta zawarte w jednym.
Co o tym sądzicie.?


2 komentarze: