poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Internet.! Wróciłeś do mnie.! *___*

W końcu, po trudnych zmaganiach z Orange w końcu podłączyli nam internet.  Jestem prze szczęśliwa, że moge teraz bez problemu dodawać nowe posty oraz śledzić moje ulubione blogi.
Przy okazji chciałam pogratulować Ann, że ruszyła produkcja jej książki, na którą czekam z niecierpliwością. :)
Chcę też polecić grę, w którą z Ann gramy zawzięcie, a mianowicie Słodki Flirt, gra bardzo wciągająca oraz dużo ładnych chłopców. :) Mam nadzieje, że zagracie razem z nami. 

Ostatnio do mojej szafy wpadło kilka świeżości. Sami zobaczcie:


Guma w kształcie Pandy. :) Pomysłowe.




Zdjęcia z syklu śpię, NIE PRZESZKADZAĆ.! :]




Zdjęcie robione dziś rano. Tango + szczotka do WC = wielkie porządki. :)
Trudno było go złapać. :)

To tyle na dziś. :)
Dziękuję za poświęconą uwagę :D

3 komentarze:

  1. nie wyobrazam sobie zycia bez neta ! bez psa równiez a mam Yorka ;) i tak jak Twoj wtula sie w maskotki

    podobają Ci się gorsety u innych blogerek ?

    u mnie do wygrania nowy STRADIVARIUSa !

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. no dobra - pandzia jest przesłodka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze spodnie ciekawe :)

    zapraszam do siebie!
    www.glossy-star.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń