niedziela, 11 listopada 2012

Ja chce tatuaż.!!!

Od ponad roku planuje zrobić sobie tatuaż, a pomysłów mam mnóstwo. 
Ale niestety nie jest tak kolorowo, ponieważ moja mama jest temu przeciwna, a z racji tego, iż nie jestem pełnoletnia, a jak wiadomo by niepełnoletnia osoba miała tatuaż musi mieć zgodę rodziców. 
To jest do bani.! Tatuaże powinny być dozwolone bez zgody rodziców od lat osiemnastu.!
Na razie próbuje podpytać rówieśników którzy mają tatuaż czy udałoby im się coś dla mnie wykombinować.
Poszperałam trochę w necie i znalazłam kilka ciekawych tatuaży, chciałaby by mój tatuaż nie był wielki lecz subtelny.
Co myślicie o którymś z tych.?





Na bank chciałabym tyn na stopie oraz jeden na nadgarstku, ale jeszcze nie wiem jaki.

1 komentarz:

  1. Śliczne te tatuaże, może też sobie keidys zrobię ale póki co wolę upiększać swoje ciało poprzez ćwiczenia! Marzy mi się też napis taki jaki mam w tle z hasłem forever young, ale ten never give up tez jest boski!<3

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń