czwartek, 6 grudnia 2012

Pada śnieg.!

W końcu.! Już nie mogłam się doczekać, aż będę mogła ulepić bałwana i zrobić aniołka na śniegu. Zima nas strasznie zaskoczyła swoim dość sporym opóźnieniem. Mimo, że większość ludzi narzeka strasznie na zimę, ja ciesze się, że na święta będzie biało. A nie tak jak kilka lat temu deszczowo. 
Już jutro mikołajki, a co za tym idzie.? Prezenty.!
Macie już coś przygotowane, czy tak jak ja myślicie na ostatnią chwilę. :)
Niedługo także zacznie się ubieranie choinki.! Ubóstwiam wręcz ten okres. :]
No i w końcu wigilia. xD
Macie już pomysły na prezenty dla najbliższych.?
Ja nadal nad niektórymi mam niezły dylemat. 
Może moglibyście mi jakoś pomóc, np. co kupić tacie.?( oprócz perfumów bo nie mam pojęcia jakie lubi).

4 komentarze:

  1. mi pozostał tylko prezent dla brata ;D A z tego śniegu to u mnie już nie zostało ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze troszeczke jest. :)
      Chociaż teraz to jest więcej błota niż śniegu. xD

      Usuń
  2. A jest coś co mąż chciałby dostać, albo jakieś hobby.?
    Może coś z tym związane. :)
    Ja także miałam problem co kupić mojemu mężczyźnie, ale w końcu wzięłam się za siebie i wybieram się do centrum handlowego w poszukiwaniu czarnej koszuli, która mu się strasznie podobała. :)

    OdpowiedzUsuń