poniedziałek, 2 lipca 2012

Wakacyjne leniuchowanie


Z góry przepraszam za moją nieobecność. Nie mam na to żadnego wyjaśnienia...to był po prostu brak natchnienia lub coś w tym stylu.
Od dzisiaj postaram się dodawać post jak najczęściej. :)
W końcu wakacje i można poleniuchować. Ja to robiłam nawet w roku szkolnym, ale to nic.
Uwielbiam wakacje i ciepło ale nie zaszkodziłoby jakby było troszeczkę chłodniej.
Postanowiłam, ze od jutra więcej czasu poświęcę przyjaciołom i przyjaciółką.
Jedną w pierwszych będzie Ann - moja bliska przyjaciółka i autorka kilku blogów jak np. http://www.dotredociebie.blogspot.com/
Wiem, że zawsze znajdę w niej oparcie, zrozumienia i co najważniejsze zaufanie. :)
Kocham Cię Ann. :* <3

Odnośnie pogody na dworze to nawet moje zwierzaki mają jej dość. Cały dzień śpią, a wieczorami hałasują bądź zaczynają walczyć dla zabawy. Po każdej ciężkiej walce o wygraną śpią.
 

 


No i zawsze zostawiają masę bałaganu. :)
Na koniec chciałabym zaprosić was do gry Słodki Flirt, gra bardzo wciągająca polecam. :)
Chciałabym serdecznie podziękować Angelika's Place za to,  że dzięki jej blogowi spojrzałam inaczej na świat. Wcześniej fakt, faktem interesowałam się modą, lecz jej stylizacje przekonały mnie, że modą także można się pobawić i być w tym oryginalnym. :)
Dziękuję. :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz