wtorek, 24 lipca 2012

Przeprowadzka = brak internetu :(

Jestem wściekła. Nie dość, że w nowym domu nie moge nic znaleść to jeszcze nie mam internetu. Moja mama dzwoniła do Dialogu o przeniesienie, a teraz sie okazje ze w nowym domu nam nie podłączą z jakiś głupich powodów jak np. wszystkie skrzynki są zajęte na mojej ulicy. ;( A jeszcze tydzień temu był facet i mówił, że wszystko jest dobrze i mogą podłączyć nam internet i telefon, a teraz dupa. :(
W związku z brakiem internetu i uprzejmości sąsiadów mogę korzystać z ich internetu. Ale nie chce tego nadużywać bo to byłoby niegrzezne. A skoro nie mam neta to oglądam mnóstwo filmów na kompie siostry. A mój chłopak ściąga ze swojego komputera filmy dla mnie. Niestety widzimy się tylko dwa razy w tygodniu zważywszy na to, że on pracuje.
Więc mam pytanie. A brzmi ono tak:
Jaki ciekawy film z przystojniakiem polecacie.?
Prosze o szybkie odpowiedzi. To pilne. :)
Kocham was.  ;)
Buziaczki. :*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz