poniedziałek, 24 grudnia 2012

Merry Christmas

Na samym początku chciałam wszystkim życzyć: wesołych, spokojnych świąt, bez żadnych przykrych wydarzeń, mnóstwo prezentów oraz miłości. Udanego sylwestra(by nie skończył się z podbitym okiem xD). I żadnych przeziębień.! :)
W końcu po męczącym tygodniu wzięłam się z moją siostrą za ubieranie choinki. :)
Wiem, że pewnie wszyscy mają już ubraną choinkę od tygodnia bądź dłużej, no ale u nas chyba jest taka tradycja, że ubiera się ją dzień lub dwa przed wigilią. 
Było przy tym mnóstwo zabawy z racji tego, że mój pies pierwszy raz widział choinkę (mam nadzieje, że nie będzie się pod nią załatwiał xD), biegał za każdą bombką, którą przypadkiem upuściłam. Więc musiałam się ostro pilnować. :) Z łańcuchem świątecznym było jeszcze gorzej bo trzeba było gonić go po całym pokoju żeby nam go nie zjadł. No ,ale po długich męczarniach ubraliśmy ją , a o to jak wyglądała przed złapaniem Tanga i łańcucha oraz po. :)






Może nie jest ona bardzo urodziwa, ale i tak uważam, że wraz z siostrą wykonałyśmy kawał dobrej roboty. :)
Rzecz kolejna, z którą chciałaby się z wami podzielić to książka.
Lecz nie jakaś tam książka tylko "Trylogia Zniewolonych - Tom I Servus Amoris" autorstwa Ann Justine Reveur. 
Nie będe opowiadać o czy jest bo jeszcze sama jej nie czytałam, ale zamierzam.! Mimo wszystko to jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o książce to  KLIKNIJCIE TUTAJ , jednak jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o samej autorce to KLIKNIJCIE TUTAJ. Niestety nie wiem także jak wygląda jej oficjalna okładka, mam nadzieje, że dowiem się tego jutro i dam wam znać. :)

A propo jeszcze jednej rzeczy to mam pytanie:
U kogo pada śnieg.?
Bo u mnie tak i jestem z tego powodu zadowolona, no bo co to za święta bez śniegu.! *.*
Pozdrawiam i jeszcze raz Wesołych Świąt.! *___*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz